Måndagens outfit och suddig facelook !

God Morgon på er :)
Vart tog solen vägen? Blev ledsen när jag inte såg en måln fri himmel och en strålande sol, men det regnar iaf inte för tillfället så det är jag glad över :D
Här är min outfit och facelook :)

SRY att ni måste vända på huvudet, orkade inte rotera :P
Svart kofta - H&M
Långt vitt linne - Gina Tricot
Vit t-shirt med madonna tryck - BikBok
Bästaväns jeans tights - Gina Tricot tror jag, eftersom dem inte är mina vet jag inte säkert
Min coola väska - Gud minns inte :O
Palm örhängen - Glitter

Luggen uppsat i två hårspännen bakåt, tupperat och hårspray ( däremot inte på bilden )
Fondation, mascara, svart kajal, svart ögonskugga, vit och beige ögonskugga, solpuder, rouge (stavning?) melon läppglans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0